Работа со надарени ученици

Работа со надарени ученици

1.

Наслов на наставниот предмет

Работа со надарени ученици

Working with gifted students

2.

Код

m23_w_032

3.

Студиска програма

Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Управување во информатички технологии, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Едукација со ИКТ,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор циклус

6.

Академска година / семестар

5 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

ворн. проф. д-р Методија Јанчески проф. д-р Миле Јованов

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Да се научи да се препознаваат надарените ученици и да се работи со нив за подготовка за нетпревари по информатика Да се мотивираат надарените ученици за дополнителна работа од областа на информатиката – алгоритамски вештини и програмирање. Да се владеат соодветните алгоритми, потребни за решавање алгоритамски програмерски задачи. Да се знае да се прилагоди програма за постепено усвојување на материјал кој не е предвиден со наставните содржини, а е потребен за решавање на задачи од Интернационални натпревари – Информатички балканијади и олимпијади.

11.

Содржина на предметната програма:


Развивање алгоритми, компјутерско размислување, користење на апстракции и препознавање на шаблони, логично организирање и анализа на податоци, декомпозиција на проблеми, основи на програмски јазик, структури на податоци и соодветни алгоритми, рекурзија, алчни алгоритми, раздели па владеј, динамичко програмирање. Правила и прописи за учество на Интернационални олимпијади.

12.

Методи на учење:


предавања, проекти, дискусии, анализа на истражувачки трудови, работилници

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 30 + 45 + 30 + 45 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

30 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

30 часови

16.2.

Самостојни задачи

45 часови

16.3.

Домашно учење

45 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

30 бодови

17.3.

Активности и учење

0 бодови

17.4.

Завршен испит

0 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности 15, 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкета

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

7594

Johnsen, Susan K

Identifying gifted students: A practical guide

PRUFROCK PRESS INC.

2004

7595

Winebrenner M.S., Susan, Brulles Ph.D., Dina

eaching Gifted Kids in Today’s Classroom: St

Free spirit

2018

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година