Управување со животен циклус на софтвер
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Управување со животен циклус на софтвер Software Lifecycle Management |
||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
SI-Z-01 |
||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Софтверско инженерство, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Софтвер за вградливи системи, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Управување во информатички технологии, Статистика и аналитика на податоци, Управување во информатички технологии, Статистика и аналитика на податоци, |
||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Дејан Ѓорѓевиќ проф. д-р Иван Чорбев |
||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Целта на курсот е студентите да се здобијат со солидни знаења за софтверското инженерство при развојот на големи софтверски развојни проекти. По завршувањето на курсот кандидатите ќе можат: да специфицираат, моделираат, имплементираат и тестираат софтверски системи, да дефинираат, планираат и надгледуваат проект за развој и одржување на сложени софтверски системи, работејќи во тим, да соработуваат со други тимови при работа на заеднички проект, ќе можат да извлечат, анализираат и документираат искуства од развојните проекти на софтверски и софтверско интензивни системи, да владеат со генералните принципи и техники за контрола на квалитетот на софтверскиот систем како сигурност, безбедност, доверливост карактеристични за различни видови на софтверски системи.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Животен циклус на софтверот, методологии и техники. Агилни методи за развој на софтвер. Менаџирање на барања. Методи за системски и детален дизајн. Планирање и менаџирање на процесот на развој на софтвер. Менаџирање на софтверски проекти, управување со ресурси, контрола на ризици. Контрола на квалитетот преку ревизии и тестирање. Стратегии за испорачување. Менаџирање на конфигурации и промени. Одржување на софтвер, испорака на IT сервси и релации со клиенти. Специфики при развој на веб базиран софтвер и софтвер за дистрибуирани и системи во облак. Софтвер за сервисно ориентирани системи. Софтвер за мобилни уреди и вградливи системи. Софтвер како услуга. Економски аспекти при развојот на софтвер. Софтверски алатки за управување со животниот циклус на софтверот. |
|||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа, учење во електронско опкружување (форуми, консултации). |
|||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
60 + 0 + 45 + 45 + 30 = 180 часа
|
||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
60 часови |
||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
0 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
45 часови
|
||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
45 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
35 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
45 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
0 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
0 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
реализирани активности |
||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски и англиски |
||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|