Вовед во паметни градови
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Вовед во паметни градови Introduction to Smart Cities |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
F23L3W088 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 4 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
ворн. проф. д-р Александра Дединец |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Вештачка интелигенција или Вовед во науката за податоци или Машинско учење |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Да го запознае студентот со главните концепти, теми и трендови на паметните и одржливите градови, улогата на информациите во дизајнот на мрежните ресурси и влијанието врз урбаниот дизајн, развојот и урбаното живеење.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: 1. Што се паметни градови? 2. Архитектура и дизајн на паметните градови 3. Технологии на хардверско и мрежно ниво 4. Податочно и апликациско ниво на паметните градови 5. Паметни урбани енергетски мрежи 6. Паметни урбани транспортни системи 7. Паметни урбани системи за здравствена грижа 8. Урбани модели 9. Агент-базирани урбани модели 10. Примена и трендови на машинското учење во паметните градови 11. Опис на примери на паметни градови Вежби: 1. Што се паметни градови? 2. Архитектура и дизајн на паметните градови 3. Технологии на хардверско и мрежно ниво 4. Податочно и апликациско ниво на паметните градови 5. Паметни урбани енергетски мрежи 6. Паметни урбани транспортни системи 7. Паметни урбани системи за здравствена грижа 8. Урбани модели 9. Агент-базирани урбани модели 10. Примена и трендови на машинското учење во паметните градови 11. Опис на примери на паметни градови |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
15 часови
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
75 часови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
15 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
70 бодови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Изработени лабораториски вежби |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски и англиски |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|