Примена на алгоритми и податочни структури
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Примена на алгоритми и податочни структури Application of algorithms and data structures |
|||||||||||||
2. |
Код |
F23L2W201 |
|||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примена на информациски технологии, Интернет, мрежи и безбедност, Примена на информациски технологии, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, |
|||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
|||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
|||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 2 / Зимски |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
|||||||||||||
8. |
Наставник |
ворн. проф. д-р Магдалена Костоска Ѓорчевска ворн. проф. д-р Петре Ламески |
|||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Структурно програмирање |
|||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Запознавање со основните податочни структури и алгоритми кои се понатаму неопходни за работа со бази на податоци како и за други апликации. Студентот ќе биде оспособен за користење на структури и алгоритми со линеарни листи, стебла, графови како и и индекси за пребарување. Исто така ќе биде оспособен за препознавање и користење на различните архетипи на алгоритми што се користат во практичната имплементација на многу софтверски решенија.
|
||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: 1. Вовед во податочни структури 2. Анализа на алгоритми и сложеност на алгоритми 3,4. Репрезентација на податоци со фундаментални податочни структури (низи и листи) 5. Вовед во алгоритми и техники за креирање алгоритми 6. Еднодимензионални податочни структури (магацин, редица) 7. Алгоритми за сортирање 8. Хеш структури 9. Хиерархиски структури - дрва, Графови |
||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка на домашни задачи. учење во електронско опкружување (форуми, консултации). |
||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
|||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 60 + 10 + 10 + 70 = 180 часа
|
|||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
60 часови |
|||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
10 часови
|
|||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
10 часови |
|||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
70 часови |
|||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
бодови |
|||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
10 бодови |
|||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
бодови |
|||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
бодови |
|||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
|
|||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
|||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
|||||||||||||
22. |
Литература |
||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|