Примена на алгоритми и податочни структури

Примена на алгоритми и податочни структури

1.

Наслов на наставниот предмет

Примена на алгоритми и податочни структури

Application of algorithms and data structures

2.

Код

F23L2W201

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Интернет, мрежи и безбедност, Примена на информациски технологии, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

2 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

ворн. проф. д-р Магдалена Костоска Ѓорчевска ворн. проф. д-р Петре Ламески

9.

Предуслови за запишување на предметот

Структурно програмирање

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Запознавање со основните податочни структури и алгоритми кои се понатаму неопходни за работа со бази на податоци како и за други апликации. Студентот ќе биде оспособен за користење на структури и алгоритми со линеарни листи, стебла, графови како и и индекси за пребарување. Исто така ќе биде оспособен за препознавање и користење на различните архетипи на алгоритми што се користат во практичната имплементација на многу софтверски решенија.

11.

Содржина на предметната програма:


1. Вовед во податочни структури 2. Анализа на алгоритми и сложеност на алгоритми 3,4. Репрезентација на податоци со фундаментални податочни структури (низи и листи) 5. Вовед во алгоритми и техники за креирање алгоритми 6. Еднодимензионални податочни структури (магацин, редица) 7. Алгоритми за сортирање 8. Хеш структури 9. Хиерархиски структури - дрва, Графови

12.

Методи на учење:


Предавања поддржани со презентации преку слајдови, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка на домашни задачи. учење во електронско опкружување (форуми, консултации).

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 60 + 10 + 10 + 70 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

60 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

10 часови

16.2.

Самостојни задачи

10 часови

16.3.

Домашно учење

70 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

10 бодови

17.3.

Активности и учење

бодови

17.4.

Завршен испит

бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година