Објектно-ориентирано програмирање

Објектно-ориентирано програмирање

1.

Наслов на наставниот предмет

Објектно-ориентирано програмирање

Object-oriented programming

2.

Код

F23L1S016

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Информатичка едукација, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

1 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Ана Мадевска Богданова доц. д-р Бобан Јоксимоски проф. д-р Дејан Ѓорѓевиќ доц. д-р Емил Станков проф. д-р Ѓорѓи Маџаров ворн. проф. д-р Христина Михајлоска проф. д-р Иван Чорбев проф. д-р Ивица Димитровски ворн. проф. д-р Катарина Тројачанец Динева проф. д-р Невена Ацковска

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Целта на предметот е да го запознае студентот со основните концепти на објектно-ориентираното програмирање. За таа цел ќе бидат воведени концептите на објекти и класи, eнкапсулација, наследување и полиморфизам. Студентите ќе бидат запознаени и со хиерахијата на класи. Ќе се направат споредби на имплементациите на објектно-ориентираните концепти во различни програмски јазици. По завршување на курсот студентот ќе ги разбира принципите на објектно-ориентираното програмирање и биде оспособен за развој на програми кои ги подржуваат овие принципи.

11.

Содржина на предметната програма:


1. Вовед (курс), вовед во ООП (структури) 2. Класи и објекти, животен циклус на објект 3. Класи, објекти и нивоа на пристап 4. Копирање на објекти, this 5. Оператори 6. Наследување 7. Полиморфизам 8. Апстрактни класи 9. Напредни техники на наследување 10. Исклучоци 11. Темплејти

12.

Методи на учење:


Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа.

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани актибвности 15.2 и 16.1

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

4557

Tony Gaddis, Judy Walters, Godfrey Muganda

Starting Out with C++: Early Objects, 10th Edition

Pearson

2019

4558

Bjarne Stroustrup

Programming: Principles and Practice Using C++

Addison Wesley

2014

4559

Bjarne Stroustrup

The C++ Programming Language

Addison Wesley

2013

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година