Управување со процесот на тестирање на софтвер
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Управување со процесот на тестирање на софтвер Managing the software testing process |
||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Код |
m23_s_261 |
||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Пресметување во облак, Data science in computer science and engineering, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Едукација со ИКТ, Еко-информатика, Интелигентни системи, Интернет технологии и сајбер безбедност, Компјутерски науки, Статистика и аналитика на податоци, Софтвер за вградливи системи, Софтверско инженерство, Пресметување во облак, Биоинформатика, Безбедност, криптографија и кодирање, Статистика и аналитика на податоци, Софтверско инженерство, Управување во информатички технологии, Управување во информатички технологии, |
||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство |
||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор циклус |
||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар 5 / Летен |
7. Број на ЕКТС кредити 6.0 |
||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Наставник |
ворн. проф. д-р Бојана Котеска ворн. проф. д-р Христина Михајлоска |
||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
нема |
||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Целта на курсот е да ги воведе студентите во техниките на управување со процесот на тестирање на софтвер. Студентите ќе се запознаат со основните концепти на организација на процесот на тестирање на софтвер кој вклучува дефинирање на план за тестирање, управување со динамиката на тестирање, ресурси, време и буџет во склоп на организацијата, соодветен пристап при избор на модел, стандарди и алатки за тестирање, контрола и евалуација на процесот на тестирање, како и можности за подобрување на процесот на тестирање на софтвер. По успешното завршување на овој предмет, студентот ќе може: - критички да ја процени важноста на управување на процесот тестирањето на софтверот; - да демонстрира знаење за концептите на процесот на управување со тестирањето на софтверот; - да го реализира ефикасно процесот на управување на тестирање со софтвер; - да ги евалуира резултатите од спроведеното тестирање и истите да ги примени за подобрување на процесот на управување.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Основни поими од софтверското тестирање. Воведување во организација на процесот на тестирање. Што е тест план и како се пишува. Темплејти за тест планови. Управување со динамиката на тестирање. Управување со тимот за тестирање. Дефинирање ресурси, време и буџет за процесот на тестирање. Алатки за управување со тестирањето. Контрола и евалуација на процесот на тестирање. Техники за подобрување на процесот на тестирање. |
|||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања, вежби, проекти, дискусии, работилници |
|||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа |
||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
30 + 15 + 30 + 60 + 45 = 180 часа
|
||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
15 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
60 часови
|
||||||||||||||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
30 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
45 часови |
||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
30 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
60 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.3. |
Активности и учење |
10 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
17.4. |
Завршен испит |
0 бодови |
||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Реализирани домашни задачи |
||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски и англиски |
||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
механизам на интерна евалуација и анкети
|
||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|